Veelgestelde vragen

  • Moet ik lang op voorhand iets laten weten?
    Dit is natuurlijk handig, maar niet noodzakelijk. U contacteert ons en we bekijken of de datum in kwestie nog mogelijk is.
  • Moet ik mij laten verzekeren?
    NEEN, de verzekering is inbegrepen in de prijs. (vrijstelling ten laste van de klant: 225€ per schadegeval)
  • Moet ik een kilometervergoeding betalen?
    NEEN, verplaatsing is inbegrepen in de tarieven.
  • Vanaf wanneer begint men de werkuren te rekenen?
    De werkuren starten vanaf aankomst bij klant en eindigen bij vertrek bij klant. De werkuren tijdens het af en aanrijden zijn dus op onze kosten.
  • Moet ik de lift zelf bedienen?
    NEEN, een ervaren persoon zal zorgen voor de plaatsing en bediening gedurende de totale tijd van de verhuis, ook deze werkuren zijn inbegrepen in de prijs.
  • Zal de verhuizer helpen met de meubels op de lift de plaatsen?
    JA, onze ervaren verhuizers zullen op aanvraag helpen bij het laden en/of lossen van uw meubelen.
  • Hoeveel plaats moet ik voorzien?
    Ongeveer 2 parkeerplaatsen te voorzien onder het raam waarlangs uw meubels naar binnen moeten worden gebracht.
  • Zaterdag een meerprijs?
    NEEN, op zaterdag werken wij aan hetzelfde tarief. Op zondag komt er 50% extra op totaaltarief.
  • Is een prijsofferte volledig vrijblijvend?
    JA, een offerte is gratis en u bent tot niets verplicht. Vraag gerust uw offerte aan via +32475/64.43.92 of via ons emailadres: info@megaliftexpress.be
  • Moet ik de lift voor een hele dag huren?
    NEEN, u kan al een lift huren voor het verplaatsen van 1 stuk. Ook hier dus geen verlies van tijd of geld.
  • Hoe wordt de betaling geregeld?
    U hoeft geen voorschot te betalen, bij liftwerk vragen wij wel een contante betaling aan de verhuizer bij het einde van de werken.
  • U wenst een extra verhuizer?
    Dit kan altijd, bel ons voor onze tarieven op het nummer: +32475/64.43.92

Professioneel verhuizen op de goedkoopste manier!